Reklamy AdWords są warte inwestycji!

Reklamy AdWords są warte inwestycji!

Jeśli sklep internetowy ma dobrze działać i rejestrować ciągły ruch na stronie, ważne jest, aby był dobrze reklamowany w sieci. Do tego, bardzo dobrym rozwiązaniem może być korzystanie z możliwości dawanych nam przez Google, czyli kampanie AdWords.

Co to jest reklama AdWords dla sklepu internetowego?

Jest to kampania linków sponsorowanych, które pojawiają się na samym szczycie wyszukiwani, gdy internauta wpisze w wyszukiwarce dane słowa kluczowe. Jeśli stronie uda dostać się na tę czołówkę i widnieć w reklamach sponsorowanych, to nie płaci za samo bycie tam, lecz za każde kliknięcie w reklamę.

Takie kampanie mogą być przeprowadzane przez każdego, kto ma dostęp do strony internetowej, oraz posiada konto i e-mail w Google. W specjalnie przeznaczonym do tego panelu wyznacza się wszystkie dane szczegółowe reklamy, określa się jej grupę docelową, na jakie słowa kluczowe ma działać, jaki będzie dzienny budżet na reklamę, wszelkie wyszczególnienia i tak dalej.

Tego typu reklama, jest bardzo ciężka do skonstruowania. Osoba, która zajmuje się treścią reklam, musi skonstruować ją w taki sposób, aby w ograniczonej liczbie słów zamieścić odpowiedni tytuł, opis i dodać link do strony. Jeśli coś zostanie zrobione źle, reklama po prostu będzie mało zachęcająca, lub będzie trafiała do złej grupy docelowej, generując koszty, lecz nie niosąc za sobą zysków.

Dlaczego płatna reklama w Google jest warta uwagi?

Dzieje się tak dlatego, że niesie ona za sobą wiele korzyści, a zyski jakie z niej płyną są o wiele większe niż koszty, w przypadku gdy cała kampania została przeprowadzona poprawnie.

Jednak wśród najważniejszych zalet można wymienić:

  • Płatność CPC,
  • Jeśli grupa docelowa jest dobrze określona, to zawsze do niej trafi,
  • Możliwe jest stosowanie wykluczeń,
  • Określenie dziennego budżetu na reklamę,
  • Najlepsze wyniki wyszukiwania,
  • Stała kontrola nad reklamą.

To kilka z punktów, które mogą być pewnikami, gdy taką kampanią zajmie się profesjonalna firma.

Do kogo się zwrócić o przeprowadzenie kampanii?

Najlepiej jest skorzystać z usług firm, które już takie kampanie przeprowadzały i mogą pochwalić się doświadczeniem w tym zakresie. Można także skorzystać z pomocy indywidualnych specjalistów od marketingu, lecz wiadomo, że może to być nieco bardziej ryzykowne. Najlepszą podstawą przy wyborze podmiotu, będzie oparcie się o twarde dane i wyniki.

Warto zainwestować w kampanie reklamową w Google, aby móc cieszyć się potem dużym ruchem na stronie. Jeśli wszystko zostanie dobrze skonstruowane i przeprowadzone, to taka reklama na pewno zadziała. Jedną z firm na którą warto zwrócić uwagę jest SMART SEO (https://www.smart-seo.pl/) – jest to firma która oferuje prowadzenie reklam Google AdWords.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *