Ile kosztuje reklama w Google Ads (AdWords)?

Ile kosztuje reklama w Google Ads (AdWords)?

Wiele osób zastanawia się, jaki jest koszt reklamy Google Ads. Warto wiedzieć, że składa się na niego nie tylko koszt samej reklamy, ale również usługi. Wiele zależy od tego, jakiego specjalistę wybierzemy, a także jaki jest ustalony przez niego sposób rozliczenia. Każda osoba lub firma musi w sposób indywidualny określić miesięczny budżet na reklamę Google Ads. Budżet kampanii uzależniony jest od skali jej wielkości, a także możliwości finansowych. Niektórzy przeznaczają 1000 zł miesięcznie na reklamę, inni nawet kilkanaście tysięcy złotych. Nie można odpowiedzieć jednoznacznie, ile kosztuje Google Ads, tak więc poniżej przedstawiamy kwoty uśrednione

Koszt reklamy Google Ads

Na reklamę Google Ads możemy przeznaczyć tyle, ile możemy, jednak należy pamiętać, że nie zawsze ma to sens. Za skuteczną kampanię uważa się taką, której budżet wynosi minimum 1000 zł. Nie istnieje górny limit, więc wszystko zależy od naszych potrzeb.

Kampania musi zostać dostosowana do celów biznesowych oraz możliwości finansowych. Wiele osób ma z tym problem, jednak dobry specjalista Google Ads np. https://czajkowskiads.pl/ udzieli niezbędnych wskazówek, a także ustali budżet początkowy. Jest to spore ułatwienie dla tych, którzy nie mają doświadczenia w branży marketingu internetowego.

Warto wiedzieć, że budżet możemy sukcesywnie zwiększać lub zmniejszać. Wszystko zależy od tego, jak kształtują się nasze potrzeby biznesowe. Pamiętajmy, że największą skutecznością osiągniemy jeśli nasza kampania będzie długoterminowa. Najlepiej jest więc zaplanować kampanię na minimum kilka miesięcy.

Koszt specjalisty Google Ads

Specjalista Google Ads odpowiada za sukces przeprowadzanej kampanii. Nie wystarczy jedynie inwestować w reklamę, gdyż może okazać się, że będzie ona kompletnie nieefektywna. Doświadczony i wykwalifikowany specjalista rozłoży wszystkie działania w czasie, tak aby przyniosły one możliwie najlepsze rezultaty. Ponadto czuwa nad tym, aby wszystko przebiegało prawidłowo.

To, ile kosztuje usługa specjalisty AdWords zależy od konkretnej agencji reklamowej lub specjalisty. W większości przypadków jest to procent pobierany od miesięcznego budżetu na reklamę. Oznacza to, że im więcej gotówki przeznaczamy na kampanię, tym więcej płacimy specjaliście. Wynika to z faktu, że większy budżet generuje więcej zadań i większą ilość pracy. Często możne również spotkać się z opłatami stałymi. Agencja pobiera miesięcznie określoną kwotę. Ponadto klient płaci również za każdą kampanię, która wyceniana jest indywidualnie.

W przypadku, gdy nasz budżet na reklamę wynosi 1000 zł na miesiąc, to koszt specjalisty będzie nie mniejszy niż 200 zł miesięcznie. Procent pobierany przez agencję to zwykle 15-20%. Dokładna stawka uzależniona jest od tego, jak bardzo złożona jest przeprowadzana kampania. Nierzadko klient ma możliwość negocjacji cen, szczególnie w przypadku, gdy zlecenie jest rozbudowane i długoterminowe. Ważne jest, aby wybrać specjalistę Google Ads, który cieszy się pozytywna opinią wśród wcześniejszych klientów.

Dodaj komentarz